Onsdag..

Idag var det riktigt varmt i solen, synd bara att det ALLTID ska vara storm ute när det är soligt.. :/

Nu under dagarna som varit så har vi lärt Chili Sitt, vacker tass, ligg, stanna och varsågod.. Hon är så himla duktig och lättlärd !! :) Underbara hund..

Vi har även börjat gå en kort promenad morgon och kväll.. och hon älskar det !! hon blir helt överlycklig när hon ser att jag börjar gå upp mot vägen! :)
Efter vägen hittar hon allt möjligt gott, och på morgon smaka hon på en gran.. men det stack i munnen så den lämnade hon fort.. ;)

Just nu är vi hos mamma och hon har busat med Isa.. Sally och Millan är inte alls speciellt roliga tycker hon!
Kan ju ha något att göra med att dom morrar åt henne så fort hon kommer nära!
Men Danja är intressant, men hon är inte så sugen på nya valpar verkar det som.. Eller jag tror att hon har något emot att dom är små i storlek! haha.. Det blir nog bättre när Chili har växt till sig kanske ;)

Inatt har Chili sovit riktigt bra.. Hon vaknade där just baki 3 när Eriks klocka ringde, så då gick vi ut och kissa, sen har hon sovit till 7 tills vi gick ner, och där nere sov hon ända till halv 9.
Hon är riktigt morgon trött våran lilla tjej..Men jag ska verkligen inte klaga!

Nä, nu ska jag ta och släpa Frida med mig till bränna..

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0