Sitt !

Idag har jag och Chili varit till mamma en sväng och hälsat på,
sen åkte vi hem och här hemma har vi tränat lite sitt, gick jättebra..
först ville hon som ställa sig direkt, men när hon fattade att hon
fick godis om hon satt på rumpan så gick det bättre! :)

Ikväll ska vi till svartbyn och äta middag, Eriks mamma fyller år.
Så då får Chili busa med Cindy!

När Chili busar med Isa är det lite mjukare lek,
men när hon busar med Cindy då är det lite mer hårdhänt.
Antar att det är för att Isa är lite blyg,
och lite mer försiktig i sitt sätt, medans Cindy är mer på..

Chili har en ny favorit sovplats, Bakom soffan..
stackarn när hon blir för stor för att ligga där bak ! Haha
Hon gillar verkligen att ligga lite skyddat och trångt.. 
Mellan soffan och väggen är det väldigt trångt,
men hon kan på något sätt ´ändå få vänt sig så hon
ligger på rygg där bak..Söt är hon iaf !

Nu ska jag väcka Erik så vi kan göra nå, blev sjukt rastlös...

 


Kommentera !
Postat av: Uppfödare Marie

Vad kul att få läsa bloggen och se bilder på sötnosen! Så söt hon är! Och jag tycker att de har vuxit massor redan, fast det inte är länge sedan de for.



Pussa henne från mig!

/Marie

2010-04-20 @ 15:58:54
URL: http://www.huset-elliot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0