Trix

Lördag morgon, vilken underbar morgon !! :D Strålande sol, och varmt..

Inatt har lilla Chili åter sovit bra, hon väckte mig inte förrän 7... eller jag vaknade av att hon försökte väcka Erik, men han sov som en stock.. Hans väckarklocka har bara ringt i en halvtimme, och han har inte slagit av den en enda gång.. Så hårt sover han! Haha

I förrgår försökte jag lära Chili vacker tass.. men hon fattade som inte riktigt vad jag ville att hon skulle göra. Men igår när jag och Erik bad henne sitta för en godis då gjorde hon det ! Hon var nog tvungen att sova på saken bara ;)

Idag tänkte jag att jag och Chili skulle vara ute och busa hela dagen.. får se om vi far och lånar en kratta av mor och far och krattar ihop lite skrot här kring gården..
Jag hade egentligen tänkt städa, för det ser ut som en bombnedslag här, men det var inte så frestande när det var så fint väder...

Igår var jag en snabbis och kollade på utsällningen i isladan.. Maya och Indo fick BIR och det var ju ganska kul!
Första gången både Maya & Indo ställde och Frida & Isa.

Nä, nu ska jag gå och se var min lilla loppa försvann ! :P


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0