nu var det längesen..

...jag uppdaterade !
Man har som inte tid eller lust att sitta vid datorn när det är så fint väder!
Helgen har varit helt ljuvlig med solskenet :)
Jag och Erik har hållit på röja ner mot älven
och dragit upp träden vi huggit ner. Super fint blir det :)

Chili hon busar kring gården,
svalkar sig i diket och bär omkring på allt hon hittar..hon är så söt!
Vi har börjat träna lite fot och det går framåt..
men hon undrar varför man ska gå bredvid när man kan springa före..? ;)

En tuff liten brud som inte backar för något..
Kul att ha en hund som är så framåt !

Idag fick Isa komma hit och då har här busats !
Som galna har dom varit i flera timmar..
Chili ville att Isa skulle komma och plaska med henne i diket,
hon försökte göra allt för att hon skulle komma..
men Isa är en kines, och då badar man inte :P

Sen kom Maria och Janne med Cindy och då har dom två busat oxå..
så nu är Chili helt slut. Hon till och med snarkar !

Nu ska jag gå ut med soptunnorna till vägen medans jag kommer ihåg..
För imorgon var det visst soptömning!

Får uppdatera bättre snart (när jag orkar) ;)

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0