voff

Livet rullar på, Enya börjar få lite rutiner som gör det något enklare för sin mamma :)
Det blir mycket promenader i vårsolen, sååå härligt !

Har anmält Chili till en massa MHn, hoppas vi kommer med på något av dom.. :)
Annars så längtar vi tills det blir barmark ute i skogen så vi kan börja lägga lite spår, det är ju så kul ! Och det bästa av allt är ju att Chili också tycker det är roligt! :) (tur att jag köpt en bärsele så Enya kan hänga med!) Måste ta och läsa igenom dom nya viltspårsreglerna, kanske vi går några prov i öppenklass nu i sommar? :)
Har även anmält Chili till Brukshundklubbens inoff. utställning till helgen, ska bli kul att få läsa kritiklappen.. hon har ju ändrats rätt mycket i kroppen sen jag ställde henne på grans inoffare! Superbra miljöträning :)
Nu ska jag passa på att göra mig lite mat medans Enya rullar runt i babygymmet :)
Sötaste Chili <3

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0