Ryggläge

Har varit och jobbat några timmar, det må vara korta dagar men ajaj va det börjar värka i ryggen när man står hela tiden. Vi tar en dag i taget och jag planerar att jobba 3 veckor till!
Sprang en sväng på apoteket för att ta ut min astmamedicin, helt sjukt dyrt ! 500kr för ett preparat jag klarar mig utan dagligen, det är när jag blir förkyld jag får smällen när jag slarvar med medicingeringen.
Jag ska dock vara glad för hur bra jag mår trots att jag inte får ta alla mina mediciner pga graviditeten.
Köpte mig bröstvärmare också ! Har börjat frysa om tuttarna så fort jag blir kall :P
Varit till mvc idag också.. Nu är huvudet långt ner i bäckenet och det har börjat fixera sig. Det närmar sig med andra ord ;) Livmodern växer som den ska och jag hade gått upp 1,1kg sen förra veckan!
Fick order om att inte ligga på rygg. Bebisens hjärtljud gick ner när jag la mig på britsen. Det stryper tydligen av i ryggen på mig så att bebisen påverkas av det. Det är därför jag blir lite yr och illamående när jag intar ryggläge.
Annars var proverna bra, lite lågt socker men jag har inte heller ätit middag ännu.
v. 35+5 +11,7kg
Hihi, snacka om smal! Denna bild är tagen v 15

Kommentera !
Postat av: Anonym



Ååååh, vad jag längtar tills eran bebbe kommer ut och jag blir moster <3 inte länge kvar nu systeryster :) ska försöka hinna mig hem till ökx nå så vi kan umgås, blev ju inte mkt att umgås sist :)

2012-01-25 @ 16:59:12
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn :)

2012-01-25 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0