Dagisfotografering

Lämnat Enya på dagis lite tidigare än vanligt idag. Fotografering stod på schemat! Så spännande :-) 
Det verkar ut att gå bra på dagis för henne, men hon är ledsen varje dag vi lämnar henne. Det gör lite ont i mammahjärtat! <3


Chili är friskförklarad och karensen går ut till helgen! Har anmält oss till tävling i Boden 20 oktober.. Hoppas att det håller sig så vi får ett första pris. Funderar på Piteå också första helgen i nov.. Går det vägen så har vi vårt LP2 då :-) det var ju faktiskt ett av målen för 2013.. Tappade lite suget efter tävling när hon blev sjuk, men man kan ju inte ge upp så lätt! ;-) 

2014 satsar vi på brukset.. Appell + lägre, sen får vi se. Hade inte tänkt starta lk3, pga vårat alldeles för dåliga friafölj. Detta nosande....
Har varit valpsugen ett tag nu, och det blir inte mindre med tiden! Tänk att få börja om från början och kanske få ett frittfölj utan att dammsuga gräsmattan samtidigt ! ;-)

På jobbfronten går det utmärkt! Det var lite lättare att börja jobba än vad jag föreställt mig, men nog hade jag gärna varit hemma längre med mina små skruttar! 







Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0