Stortjej! :-)

Tanken var att jag skulle försöka hinna träna ett pass med Chili varje dag denna vecka, igår sket det sig totalt! Var hemma från jobbet kring fyra och då var det i stort sett mörkt! Det är ju en av nackdelarna med att man ställer tillbaka klockan... Idag kommer jag mig nog hem lite tidigare så vi kan vara ute medans det är någorlunda ljust! Erik har eftermiddag så det är svårt att ta sig hemifrån för träning eftersom Enya måste komma med, och med tanke på halkan så är det inte exemplariskt direkt ;-) är ledig i morgon så då blir det nog öppis, långpromenad och träning som står på schemat. Älskar att vara ledig och att få umgås med mina prinsessor <3 







Igår tog Enya på sig byxorna alldeles själv, det tog inte många minuter tills dom var på! Och att dom hamnade bakochfram det verkade inte alls bekomma henne ;-) mammas stora prinsessa <3 




Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0