jobb 12-18

nu när det är sommar blir det lite tid över till datorn..
Jag och Erik har börjat med brädfodringen, vi har spikat, sågat och målat hela helgen..
Det är som roligt att ha lite projekt.. men jag har inte tid att vänta, jag vill att det ska bli klart på engång! :)

Midsommar har det varit också.. vi har mest tagit det lungt (förutom att snickra), ätit god mat och myst !
Vi har gjort klart hundhagen åt Chili, vi hade tänkt att hon kan få vara där nångång när vi tex åker och handlar..

Vi provade sätta in henne där för att vi skulle gå och måla lite brädor. Hon är alltid tätt baki hälarna, så vi satte in henne i hagen, gick och skulle börja måla och det tog inte längre än 5-10min så var hon ute ! Haha..
Så det gick alltså inge vidare med hagen.. Menmen så är det..

Idag jobbar jag 12-18 så då tänkte vi passa på att lämna Chili hemma när Erik ändå slutar kring halv 2..
Det brukar gå jättebra att lämna henne inne.. men vi får se ;)
Hon är då trött som tusan nu, för vi har varit ute och tränat på att gå fot och så har vi kört lite sök på gräsmattan, i långgräs, och i sand.. hon är sjukt fokuserad och duktig på att hitta godisarna :)

Ikväll när jag kommer hem så ska jag och Chili ha klovård och så blir det nog en promenad i byn.. Ev att vi kanske spikar lite också... Sen blir det sängen, för jag har sovit sjukt dåligt i natt pga nästäppa... och att sova på rygg med täpp näsa = snarkningar = dålig sömn..

Nä, ska gå ut och rasta hunden och sen fara och jobba !


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0