glasögonorm

Jag och Maja har kommit från en promenad i djupsnön på älven för en stund sen, det blåste och yrde snö men jag älskar detta underbara promenadväder så vad gör det ? :D

Idag har jag, Erik och Maja varit en sväng till luleå.. Först var vi till koskelas och kollade ögonen i förberedelse för laseroperation. Erik bokade tid för att göra, och jag avvaktar ! Jag vill se hur ont det gör för han först ;)
Killen som var där hörde på mig att jag var osäker och erbjöd mig en tid för samtal med karln som utför ingreppen.. :P Jag ska vänta iaf, tills jag känner mig redo. skulle vara sjukt skönt att slippa linser! Det roliga var att efter vi varit till koskelas och gjort undersökningen för ögonlaser så gick jag till specsavers för att köpa mig nya glasögon! ;) Köpte två par till priset av ett och jag är sjukt nöjd med mina val :)


Kommentera !
Postat av: totte

dom nedre har frugan också :)

2011-03-14 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0