internetet

Efter att ha varit utan internet och därmed också tv i ett par dagar så är jag nu tillbaka i verkligheten.
När man inte spontant kan gå och slå på tvn eller datorn så förvånas man av hur mycket tid man faktiskt lägger ner på tv-tittande och facebook. Usch ! Synd bara att det tajmades så bra med kylan. Hade det varit varmare hade man ju iaf kunnat vara ute, men man är inte så sugen på att vara ute längre stunder när det är -35grader.
Idag har jag varit till mvc. Hade gått ner ett hekto i vikt, hade lite protein i urinet, högre blodtryck än vanligt och högt socker. Så imorgon måste jag dit igen fastande och ta nytt sockerprov.
Nu börjar folk tycka att jag ser svullen ut i ansiktet och det var även det första barnmorskan sa när jag träffade henne idag. Kanske därför jag hade högre blodtryck än vanligt?
Bebisens hjärtljud låg idag på 142, även det högre än tidigare.
Barnmorskan tror att den kommer väga över 4kg. Hoppas hon har fel! ;)

Kommentera !
Postat av: Malin

Jag har också varit på mvc idag, är i vecka 34 nu. Lite roligt min bebis låg också på 142 i hjärtljud, hon tror att min också blir stor och det trodde hon om Mias Linnea också så det är inte säkert det stämmer ;P Hoppas inte får man väl säga, känns nog läskigt att överhuvudtaget klämma ut en bebis då vill man inte att det blir någon bamsing hehe

Tyckte du såg lite svullen ut sist jag såg dig men hon sa till mig också att jag såg svullen ut i ansiktet idag, vilket hon inte sagt tidigare men Dan tycker inte jag är det men jag har ganska lågt blodtryck..

Läskigt nu är det nära! Jag tycker att det känns nära för mig men för dig är det ju verkligen nära!

2012-02-08 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0