update

Chili har varit lite lös i magen, men det börjar bli bättre nu..
Antagligen har hon ätit nå olämpligt, hon är som en dammsugare här kring gården!

Vi har med andra ord inte sovit så bra inatt,
för att hon velat gå ut hela tiden och varit som orolig..
(vi = jag&Chili, Erik skulle inte vakna även om jag dammsög honom i örat)

När hon var som mest orolig så tänkte jag att om jag kanske lägger mig på golvet med henne så kanske hon slappnar av, men icket.. då ska vi ju busa ! ;) Så jag har blivit biten i ansiktet, fötterna, händer + armar så tillslut gick jag upp i sängen igen! Haha..
Men jag hoppas hon sover bättre inatt.. annars får vi ligga sova hela dan imorgon ! :p

Idag har hon varit till Zandra och Maa och hälsat på.. och det var roligt tyckte hon!
Nu ligger hon raklång på golvet och sover, så då passar jag på att springa i duschen !! :D

Sov gott !

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0