Zzz

Chili ligger i hörnet på soffan och sover.. Helt sjukt hur morgontrött hon är! (efter att hon fått frukost)
Jag hade också tänkt sova länge idag, men då steg jag upp istället och skjutsade Erik!

Igår var jag och mamma ute och gick med hundarna efter bomvägen. Skönt var det, men det känns i bena idag.. Det var inte skottat där efter vägen och det har hunnit komma ganska mycket snö!
Chili och Indo vart då dödstrött efter att dom fått springa lös och busa..

Idag ska jag och Maja hitta på nå med dom små trollen.. få se vad vi gör? Kanske tränar lite lydnad..
Men först ska jag dammsuga och vaska.. Måste tvätta också! Blä vad tråkigt..
Ska anställa nån som gör allt det åt mig !

Sen kanske jag snör ihop nå gofika.. skulle inte sitta så dumt!

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0