puh !

Idag har Chili mest sovit när jag, Frida och Mamma har ranta runt..
Chili är verkligen lätt att ha med sig i bilen.. inge gnagande, inge gråtande eller gnällande..
Hon bara finner sig i att vara där och sover gott som tusan på framsätet ! :)

Ikväll har jag och Malin varit på en liten promenad med Chili.. Gick jättebra med koppel och halsbandet.. Det kliar ju fortfarande, men man skulle kunna tro att hon kunde "fot" redan.. hon gick utmärkt i kopplet !! :)
Hon bryr sig inte heller om bilar eller annat folk.. helt cool är hon! :)

Just nu är hon dock ganska busig, men det brukar hon vara på kvällen.. vi har gjort en liten kul leksak till henne som hon tycker är kul.. En pet-flaska med makaroner i, Det skramlar ju så härligt när hon springer omkring med den i munnen och puttar den efter golvet ! :)

Har verkligen fått bevisat för mig själv idag att jag är grymt oteknisk ! Haha..
Våran USB-kabel till det mobila bredbandet har glappat i nån vecka nu, så man har som fått vålda med den för att få igång internet.. så nu innan jag startade datorn kännde jag att kablarna hade lossnat där inne, och då tänkte jag att jag provar sätta in modemet direkt i datorn, och det funkar ! haha.. så vi har tjaffsat med detta modem alldeles i onödan.. och dessutom bytt ut kabeln en gång, UTAN att prova med modemet direkt i datorn! haha..
Tur att man är dum ibland, för det skulle inte vara nå roligt om alla var smarta ! :)

Nu ska jag och Chili mysa ! Eller bitas för hon var som busig !!
Godnatt med er ! :)


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0