röntgen och ögonlysning

Nu har jag bokat höft- och armbågsröntgen till Chili. Vi bokade även ögonlysningen på samma gång ! Fick tid måndagen den 14 mars, så nu får vi snart vara lite nervösa tills skk har lagt ut resultaten på hemsidan. Inte för att jag tror att hon har något fel, det verkar då inte ut som det ! Men man ska aldrig säga aldrig..

Jag och Chili trotsade kylan idag och tog oss en timmes promenad efter älven.. Underbart !
Erik har gjort upp ett spår med skotern mellan oss och mamma&pappa, han har även dragit en stock bakom så det är brett, slätt och hårt att gå där. :) Det blir sjukt nära härifrån till mor&far efter älven, perfekt avstånd för en promenad i vår(?)solen :D Ett idealiskt spår för skidor också.. Om man nu någonsin törs ställa sig på ett par skidor igen? Jag har nästan traumatiska upplevelser sen grundskolan då man inte hade annat till val ! Hojja.. Kanske en dag om Chili hjälper mig att komma framåt, då kanske jag törs :P

Igår var jag duktig och städade på vindan, idag är det nedervåningens tur.. Har tagit sats hela dagen för att ta fram skurhinken, och än har den inte kommit fram!

Har bokat mig massage också, fy tusan va skönt ! Fick presentkort i julklapp och det uppskattas, man är dålig på att skämma bort sig själv!

Nä, nu ska jag skynda mig att städa så ska jag steka pannkakor sen..
(varför ska man alltid steka nå när man städat?!)



Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0