Tisdag..

jag menar onsdag !
Idag har jag fått gjort otroligt mycket.. har torkat ur köksskåpen, dammsugit, vaskat, städat toan och torkat ur kylen.. Det sistnämnda var på tiden kan jag säga.. det var nästan så äckligt att mjölken börjat fundera på att komma ut därifrån!

Idag är jag även hundvakt åt lilla Indo, som inte är så liten nåmer!
Hundarna har fått springa lös här kring gården och busa, så nu ligger dom båda och sover..
Det är som hög intensitet på deras lek ;)

Ikväll blir det nog lite hundträning på schemat.. Skulle vilja få till ställandet ordentligt nu!
Momenten med "ligg" kommer nog lösa sig själv nu, för nu kan hon ligga fort på kommando :P

På morgon när jag vaknade så var älgarna här igen, Chili sprang mot dom igen för att skälla ut dom.. Att dom ids komma tillbaka när dom blir utskällda varje dag?!






Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0