Snö, snö, snögubbe !

Jag och Chili har tagit oss en promenad från verkstan till nybyn, välbehövligt !
De snöa lite grann när vi börja gå, och när vi börja närma oss så snöa det som tusan..
Min jacka som är svart var typ vit, och Chili såg ungefär likadan ut ! ;)
Men otroligt skönt, jag älskar när det är sånt här väder! Skulle kunna gå i flera timmar..

Nu sitter jag i nybyn och gör Frida lite sällskap.. Ska dra hemmåt snart och göra lite mat,
sen får vi se vad vi hittar på ikväll..

På morgon har Chili klöst mig i ansiktet,, ett snyggt rivsår precis vid ögonbrynet.. Najs!
Det är sådär när man inte kliver upp på morgon och ger henne mat ;)



Är besatt av den här låten !

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0