juni

Snart är juni slut och jag hinner inte med!
Chili har börjat löpa igen, märker ingen större skillnad.. Kanske att hon blivit lite mer följsam och lite mer gosig inomhus. Hon är som hon alltid varit, helt otroligt söt !
Det där med att hon har blivit gosigare inomhus tror jag också kan beror på att jag inte klippt klor på henne inne dom senaste gångerna. Jag har istället klippt dom i bilen, på lydnadsplan och lite andra ställen.. 

Jag och Erik försöker bygga klart på utsidan, det går sakta.. Är det inte regn som hindrar så är finns det alltid andra ursäkter ;) Vi har i allafall bara kvar att bräslå uppe på gavlarna, sen har vi börjat med farstukvisten. Fint blir det :)

Jag och Chili tränar lydnad, försöker hitta en bättre belöning än godis. Det är svårt, men skam den som ger sig! Det blir nog tävling på hemmaplan sista juli :) Vi har alla moment nu.. har nött på läggandet och det har gett resultat av allt tränande! :D
Jag måste börja lite på II:an för att få lite omväxling tror jag!

Chilis sista syster är nu röntgad, även hon med HD A, ED ua. Kul ! 5/5 med bästa tänkbara resultat :D


Kommentera !
Postat av: Kennelmorsan

Kul att det går bra med lydnaden! Vi är så klart inte hemma den sista juli, annars hade det varit så kul att se er tävla. Ni är duktiga!!!

2011-06-22 @ 00:12:00
URL: http://www.huset-elliot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0