Onsdag 26 oktober

Ikväll blev det lite lydnadsträning.. Idag jobbade vi mest på snabba lägganden och att hålla huvudet nere längst med marken på platsliggningen. Det gick bra och Chili var lite väl i gasen och hoppade mest på mig! ;)
Hon är så söt min lilla pärla ! <3 Igår kom PMet till tävlingen, 25 ekipage i ettan, kul! Börjar känna mig ganska redo, det går bra på träningen nu.. Bara mina nerver inte ställer till det!

Chili ska få lite konkurrans här hemma. För i februari kommer det nämligen en liten bebis. Och det är inte en fyrbent ;) Börjar synas ordentligt nu på mig, magen den växer och byxorna börjar bli för små! Det är en liten märklig känsla, att ha ett litet liv i magen. Önskar bara att Erik skulle kunna uppleva detta som jag upplever det. Bara alla rörelser invändigt som inte känns utanpå! :)
Idag har jag varit på mödra, och det gick bra.. det verkar växa som det ska, proverna är bra, och jag mår bra! Hört hjärtljuden för andra gången, och det är lite häftigt. Nästan lika häftigt som ultraljudet! :)

Nä, nu ska jag gå och göra mig kvällsmat, se klart Grey's och sen blir det duschen och sängen !




Kommentera !
Postat av: Marie med hundar

Grattis! Chili kommer vakta över bebisen, labbar är som gjorda för att vara med barn.

2011-11-02 @ 00:37:42
URL: http://www.huset-elliot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0