BB-väska

På morgon har jag packat färdigt BB-väskan. Så nu är vi redo för att åka på förlossningen ;)
Endast 10dagar kvar till BF. och det känns så skönt att det här snart är färdigt, även fast jag inte är så less ändå.
Det som har varit mest jobbigt är att jag inte kan sova som folk. Ligger och vrider och vänder mig hela nätterna och hittar ingen skön sovställning. Och med lite sömn så tappar man lätt humöret och hjärnan går på lågvarv.
Beställde en åkpåse till vagen så vi kan vara ute om det inte är allt för kallt medans Erik är hemma med oss.
Längtar efter vårsolen och barnvagnspromenader med lillbebisen och vårat lilla svarta monster!! :9
Jobbar mina sista dagar denna vecka innan jag går på föräldraldraledigt. Ska bli så skönt att få vara hemma :) Sökte havenskapspenning tidigare och fick avslag. Antagligen för att jag inte jobbar heltid, men gud så skönt så här i efterhand att jag kunnat jobba så här länge. Hade nog blivit galen av att gå hemma och vänta på att den ska komma!
Nu ska jag äta frukost, skriva handlingslista och sen dra ut på en promenad med Chili :)

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0