Lördag..

Helt underbart väder det kommer bli idag !! :)

Chili har sovit super bra 3 nätter i rad, tack och lov !
Man började känna sig som sliten :P
Hon har dock kissat inne, men annars har det varit lugnt..

Har precis kokat ägg, ska göra ägg och räkmackor till frukost! 
Sällan jag och Erik får äta frukost tillsammans.. 
men idag får vi det! Mysigt värre :)))

Ikväll ska vi bjuda Mamma, Pappa, Frida och Maja på middag..
Blir Räkcocktail med kräftstjärtar och toast till förrätt,
Stekt älgkött och pommes till varmrätt,
och Glass med after eightsås till efterrätt..
Blir mumsigt !!! :D

Blev helt förvånad på morgon när jag vakna, Eriks skor står i hallen,
jackan hänger på kroken och bilen står på gården.. men vars är Erik ?
Sen går jag ut med hunden och hör motorsågen.. 
Då är han hurtig och håller på kvista träden han har fällt här tidigare! :P
Nä, nu ska jag gå och ropa in honom så vi får äta!  

C U

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0