spårskogen

Jag och Zandra var och la spår till hundarna här om kvällen, gick galant ! :)
Bara att Chili var liiiite distraherad av Quila som sitter i bilen och ropar efter sin tur..
Andra spåret gick bättre, för då hade Quila fått gå sitt spår så då var hon lugn ;)

Igår var det kräftskiva med massa underbara människor!
Bra väder, god mat och trevligt sällskap.. det kunde inte bli annat än bra :)

Idag blir det att måla färdigt huset, sen ikväll blir det lite spår med Maja och Indo,
och lite lydnadsträning..

Sen imorgon ska jag sova !! Och jag hoppas på regn imorgon,
för vi skulle behöva städa här inne! Haha..
Och det blir inte mycket städa när det är fint väder..
När man kliver innanför dörren hos oss möts man av ett kaos! Sönderrivna reklamblad över HELA golvet och leksaker överallt.. Vi har inga småbarn, bara en liten labbetjej som haft lite roligt ;)

På tal om det så har Chili börjat sno grejer från köksbänken..
Hade ett paket med kompresser där och när vi kom hem efter att
hon varit hemma själv var det kompresser hela golvet..
Och fråga mig inte hur hon gör, för hon har inte ens fattat hur man hoppar upp i bilen själv!

Nu ska jag och Chili gå ut, för nu sitter hon och gnäller baki dörren..
Min duktiga prinsessa <3

 

 


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0