sommar

Nu är det äntligen sommar, och jag njuter!
Har hunnit bada i älven, trots att jag är värsta badkrukan.. men det var faktiskt inte så kallt :)

Chili har börjat simma, men så gjorde hon illa sig i lördags.. typiskt !

Hon och Cindy sprang omkring i stråkan och mitt vad det var så hade hon rivit sig i något..
antagligen någon plåt eller nå sånt..
så då var det bara att åka till Kalix och sy ihop henne.. fyra stygn på frambenet!
Så nu springer Chili omkring och river alla kring bena med tratten ! Stackarn..
Hon tycker den är skitjobbig, men nu har hon iaf lärt sig krypa under vardagsrumsbordet med den ;)

Annars mår hon prima, synd bara att det blev varmt i samma veva så hon inte får bada :/
De satte en dränering också, och den ska vi och ta bort imorgon, sen så ska stygnen plockas om typ 10dagar..
Lillpyret mitt ! <3

Till helgen är det marknad, kul ! Men jag gruvar mig lite också..
Ska jobba hela helgen och det brukar ju inte vara måttligt med folk !
Få se om man orkar gå ut någon dag också.. brukar ju vara roligt, beror på hur trött man är!

Jaja, nu ska jag göra mig färdig för att åka på apoteket och köpa lite grejjer!





Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0