Nu är det slut..

..på semestern och jag börjar jobba idag !
Känns skönt att det är regnigt och blåsigt idag, det är liksom lättare att gå till jobbet då :P
Trots att vi bara haft 3 veckor semester så har vi hunnit göra sjukt mycket.
Vi har gjort klart brädfodringen på huset, byggt en farstukvist, planerat till gården och varit till fjällen! För mig var det första gången i fjällen, för Erik den 1000gången kanske. Det var häftigt att se, helt otroligt vackert ! Vi sov i tält, lagade mat på trangiaköket, fjällvandra och fiska. Chili tyckte det var skitmysigt att sova i tält och sov kloss upp för mig och Erik hela natten. ;) Även ett dopp i magasinet, simmandes genom en forsande bäck han hon med! Det var mysigt och det räckte verkligen den korta tid vi var. Naturen i all ära, men jag har lite svårt att bara ligga och mysa och sova i flera dagar. Jag vill gärna göra något hela tiden :P

Huset blev jättebra med den nya brädfodringen och bron. Är sjukt nöjd! Här ska jag bo tills jag dör :D
Nu längtar jag till nästa sommar! Då ska vi bygga altan och jag ska få lägga plattor och plantera lite växter :)

Hej och Hå !






 




Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0