Ställande under gång

Shit vilken tid det tog innan Chili förstod vad jag ville ha ut av detta moment, men ikväll så satt det ! Underbar känsla, hoppas hon kommer ihåg till nästa gång ;) Detta moment har tagit sjukt lång tid att nöta in, men helt klart värt det! Nu börjar mina förhoppningar om att hinna träna in alla moment och inleda tävlingssäsongen komma tillbaka :D Nu ska vi bara nöta lite till på detta moment innan vi börjar med nästa.. tror jag ska börja med att finlira lite på apporten innan jag börjar med läggandet.. Vill inte att hon ska blanda ihop momenten och göra det svårare än vad de är! Jobbigt att Chili är så mongo när vi är inne, haha.. så fort jag lockar på henne inomhus tror hon typ att jag ska klippa klor eller nå! Men bara här hemma, inte hos svärmor&svärfar och inte hos Mamma&pappa.. sjukt! Jajaa... hon sticker såfort hon hör att jag öppnar skåpet där jag har klotången, dom lär sig fort !

Idag har jag jobbat 10-18.. fullt upp med alla vårgrejer som kommer nu. Kul att det finns till att göra, dagarna går ganska mycket snabbare då ! :)
Nu ska jag snöra mig på soffan och se Kate och åtta barn. Jag blir lika fascinerad varje gång, det är helt sjukt hur man kan hålla koll på tvillingar och sexlingar sådär bra, och att hela tiden underhålla dom och organisera vardagen! Bra jobbat ! :D


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0