dom säger att man kan leva flera dagar utan mat, men jag tvivlar!

Blev sen middag idag, och jag är så hungrig att jag tappat matlusten!

Har jobbat idag och Chili har fått vara med mamma.
Indo är hemma så dom har stormat hela dagen, både ute och inne !
Sen när jag slutade så for jag och mamma och tränade lydnad..
Just nu tränar vi ligg och ställande undergång. Det går sakta men säkert framåt!
Från att inte ha kunnat ligg alls på varken röstkommando eller handkommando
så kan hon det nu med bara röstkommando.. :) Själva ställandet går bra,
men när jag är påväg tillbaka till henne vill hon gärna sätta sig ner,
så det måste vi försöka träna bort!
Annars mår vi gott i soffan och är ute i kylan och promenerar :)

Igår var vi i öjebyn.. Vi var ute och gick en långprommis med Indo och Chili. Sen när vi kommer hem är dom dödstrött, men måååste bara få busa! Så vi lät dom busa en liten stund och sen bad vi dom gå och lägga sig, och hör och häpna så kunde dom tillslut ligga bredvid varandra och sova, utan att måsta busa!
Stora framsteg.. dom är helt galna i varandra :)

Nä, nu ska jag gå och äta, sen ska jag rita... känner att jag måste få göra det ikväll..
rensa hjärnan på pappret !

 

 


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0