+grader och solsken

Har varit helt underbart väder i helgen ! Sjukt skönt :)
I lördags jobbade jag till 14, sen var det bara skynda sig hem för där hemma väntade massa folk på att få fira mig på min födelsedag. Tack för alla fina presenter !
Sen for jag och Maja och gick med hundarna till nybyn, Maja hade varit hurtig och åkt skidor hit också ! Det var sjukt mjukt att gå i skoterspåren eftersom det varit snöstorm dagen före, men man ska inte klaga det är ju gratis motstånd ;)

På söndagen kom Maja hit med Indo, vi var ute mest hela dagen och gjorde lite personsök, platsliggning och allmänt lät dom busa. Hundarna var helt döda efteråt ;)
Sen kom det hit lite mer folk och vi fortsatte med tårtätandet ;P Jag vet inte hur mycket tårta jag ätit i helgen!
Idag har det också varit soligt och fint, men lite kallare. Jag, Zandra och Ida + barn och hundar gick på en proemenad efter bomvägen och tog älven tillbaka. Otroligt skönt ! :)
Snart börjar hockeyn och Zandra och Micael skulle komma hit och se :)




Kommentera !
Postat av: Maja

Tack för att jag fått bo halvt hos er i helgen ! :) Saknar dig, hundarna och hemmet ! Syns i morrn ! Puss världens bästa syster <3

2011-03-02 @ 07:13:55
URL: http://indoochmaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0