Måndag, tisdag, onsdag, måndag

Veckorna bara springer iväg och det känns ut som att tiden rinner mellan mina fingrar.
Det är en hel del jag skulle vilja hinna göra och även en del jag borde göra men det känns ut som att jag inte får tag i nå just nu!

Just nu laddar vi för anlagsprovet i viltspår som äger rum på lördag. Tyvärr så lovar dom inte världens bästa väder, men det går förhoppningsvis bra ändå. Vi åker redan imorgon till piteå och håller lillasyster sällskap för natten. Hon hade visst bokat tvättstugan och tänkte nog passa på att få lite hjälp ;)

Annars så har det varit mer lugnt i veckan faktiskt.. Hade tänkt fara upp på klubben flera kvällar här i veckan men det har varit så blött och blåsigt. Vi måste få till läggandet. Det går alldeles för sakta!

Chili har hittat en ny hobby som varken matte eller husse tycker är speciellt mysig. JAGA RÅTTOR !!!! USCH USCH USCH! I helgen plockade jag nog av henne typ 5 stycken på en dag.. Man blir ju inte speciellt sugen på att ligga och pussas i soffan sen. Sånt är livet. Vi kan ju trösta oss med att vi inte skulle behöva någon katt iaf, Chili tar gärna på sig uppgiften om vi vill :P

Imorgon ska jag vara dagmamma åt mammas lilla Mixa. Hon är ett riktigt rivjärn med hur mycket energi som helst. Det går i 180 i flera timmar innan hon stupar! Nä, nu ska jag gå och sova så jag inte sover bort hela dagen.

Godnatt!

Kommentera !
Postat av: Matilda

2011-05-27 @ 12:37:30
URL: http://tille
Postat av: Matilda

Ja men alltså Nozz gör samma sak när vi var i tärnaby i påskas, tog död på råtter och möss titt som tätt.. Så äckligt!!!

2011-05-27 @ 12:38:43
URL: http://tillerilla.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0