mvc

Erik han komma till mödra idag, så nu har även han fått höra på det lilla hjärtat som slår där inne.. Hjärtljuden låg på 140 idag, lite lägre än innan!
Järnvärdet var lite lägre än tidigare, det syns alltså att jag har slarvat med dessa järntabletter. Sen hade vi högre blodtryck än tidigare också. Även sockret var högre. Så jag fick stränga order om att sluta äta godis och sötsaker. Ska tillbaka imorgon och ta ett sockerprov och se om det fortfarande är lika högt. Annars så var resten bra.
Hon tyckte det var alldeles för tidigt med sammandragningar, så jag får inte lyfta tungt, putsa fönster, bära mattor, böja mig upp och ner i onödan och så måste jag vila. Minst en timme om dagen! Inge stress här med andra ord. ;)

Nästa gång blir det ett lägre besök med lite andningsövningar och lite genomgång om hur en förlossning går till. lite om smärtstillande och det bästa av allt, Erik ska få tips om hur han kan massera mig ! Det kommer han gilla ;)

Chili fick komma med och åka bil och hon är så lycklig när hon får komma :) Börjar jobba kl 12 så då får lillskruttan vara hemma och vakta huset, eller äta upp tändsticksasken :P
Nä, nu ska jag göra mig färdig!

Kommentera !
Postat av: Johanna

Gud så roligt för er. Jag är glad för eran skull. Tror jag måste komma hälsa på snart är ju så längesen. Kanske jag får med mig Malin så vi får ha kärringmöte :)

2011-11-09 @ 14:13:27
URL: http://johannanystrom.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0