Huset Elliots Chi

Nu måste jag köpa mig en ordentlig almanacka.. Det står massa hundaktiviteter på schemat framöver !
Det blir massa lydnadsträning, även en och annan tävling måste vi klämma in ! Sen har jag anmält till MHn och planerar in viltspårsprov.. I år ska vi ha ett viltspårschampion, om jag så ska behöva åka land och rike ;) Hade även tänkt få mig iaf ett förstapris i lydnaden!
Ikväll har vi varit i maskodlingen för sista gången för iår. Har varit så roligt att kunna träna där! Jag och Chili har fått bättre relation till varandra, och det har gått in i Chilis lilla hjärna att lydnad är kul ;) Tusen tack till Anna-Lena Kaati som har fixat lokalen !
Nu fortsätter träningen på klubben, nu ska jag försöka ligga i stenhårt så vi kan fara tävla här framöver! :)
På tal om viltspår så längtar jag helt sjukt mycket tills det går att spåra!
Det är så kul, och det tycker Chili också :) Varje gång man kör ut i skogen efter en grusväg så piper det där bak i bilen. Oavsett om det är mitt i kalla januari så kommer hon ihåg :P
Nu är vi taggade ! :D

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0