Fredag

Har inte fått många timmars sömn inatt. Har sprungit på toan och kissat kanske 10ggr. Legat och vridit mig i hundra år och försökt somna om... Sen har jag haft sammandragningar inatt också. Skulle tro att det beror på att jag springer ner för trappen ett antal gånger/natt. (Jag önskar mig en toalett på övervåningen!)
Idag jobbar jag iallafall min sista dag innan jag går på ledighet. Är sjukt nöjd över mig själv att jag klarat av att jobba så här länge, skulle nog kunna jobba tills det är dags att åka in på BB, men lite vila före skadar nog inte ! ;)
Igår var jag och tränade med Chili i den nya inomhuslokalen. Körde lite platsliggning och lite linförighet. Hon är helt sjukt duktig på att fokusera inomhus trots att det var mycket hundar på liten yta och många nya hundar som hon aldrig träffat. Provade på agilitytunneln också, och nog sprang hon genom.. Trots att det blev ett kort stopp på mitten för att någon hade kissat därinne ;)
Nu göra sig färdig!
Chili simmar ut till Erik som är ute och ror med gummibåten ;)

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0