5,5

nu är det bara fem och en halv vecka kvar till BF. Det närmar sig med stormsteg!
Börjar känna mig liiiite stressad faktiskt, tiden bara springer iväg..
Det känns ordentligt i kroppen nu.. ryggen värker mer och mer, fötterna och benen är tröttare än vanligt.
Jag sover skitdåligt! Det är svårt att hitta en skön sovställning nuförtiden.
Har varit upp och kissat 3gånger dom senaste nätterna..
Det blir mer och mer besvärligt att ta på sig skorna och att sitta normalt.
Sammandragningarna blir värre, och efter en heldags normala aktiviteter säger kroppen stopp.
Men trots detta mår jag som en prinsessa ! Trivs verkligen i denna kropp :)
Ikväll har jag hunnit sy en amningskudde, blev en med små söta spöken på ;) Hade ivern uppe och då är det bara att passa på :P
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen där Erik och Chili redan ligger och snarkar, blir en bättre uppdatering efter att jag varit hos barnmorskan för denna vecka :)
Gonatt !

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0