91,8%

Är hur trött som helst, det är sällan man är utvilad nu mer..
Magen är i vägen och jag sover inte bra eftersom jag inte hittar sköna sovställningar. Bebisen ligger och trycker på vänster sida och det gör att det är obehagligt att ligga och sova på vänster sida. Så jag sover i stortsett hela natten på höger sida! Sova på magen har jag inte kunnat sen i början av graviditeten, nu inte heller på rygg. Det är påfrestande för kroppen det här och nu vill jag att den kommer ut.
Inatt har jag drömt att vattnet har gått flera gånger och att jag har haft värkar. Fast jag skulle tro att jag har haft sammandragningar däremot, för det blev en sen prommis med hunden igår och det brukar kännas sen.
Idag jobbar jag till 16, och det är hur lyx som helst att få gå hem så tidigt när man annars alltid brukar jobba till 18. Dom är ovärderliga dom där timmarna man får vara hemma tidigare från jobbet :)
Idag är jag på dag 257 av 280 av min graviditet. Jag har gjort 91,8%
Alltså bara 23dagar kvar till BF. Underbart !

Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0