Galenskaper

Idag har vi haft vilodag från lydnadsträningen..
I måndags gick träningen skitdåligt. Ny plats (har i princip bara tränat hemma och på klubben), dirigering av ny person, och kanske inte tillräckligt uppvärmd. Hon är så himla känslig för hur jag är, blir jag nervös så går hon som en röva och då blir jag arg inombords för att jag vet att vi kan bättre vilket gör att hon går ännu sämre. Men det är bara intala sig att inte vara nervös och köra på. På hemmaplan så sköter hon sig skitbra, har bättre kontakt, position och fokus än någonsin! Hoppas det får synas på tävlingsplan på söndag.. Jag har nästan börjat balla ur lite ;-)
Igår träna jag hemma en sväng, tog med mig alla galenskaper från måndagsträningen och bearbetade dom lite. Idag blev det bara promenad och bus med fotbollen, men det var lika uppskattat av den svarta :-) och att strosa kring gården med mig och Enya, det är livskvalité hälsar Chili ;-)


Kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0